Rescontrère Scarlett Deon pendènt lei nuechadas caudas dei cafés de la vila d'Agradà. Passa de taula en taula amé sei particions. Es coma un caraoqué. Mai plus tradicionau. E amé l'acordeon. Entre doas o tres tapàs. Un vèire de got roge. E te fa cantar 1000 cançons. Se sabes pas lei paraulas, fau demandar lo numèro que correspond au titol de son quasèrn. E fai tirar Scarlett!
Vaqui ço que ditz son dorsièr de premsa:
"A la manière des accordéonistes de rue des années trente ou quarante, Scarlett Déon distribue ses cahiers de chanson au public pour les faire fredonner en interprétant à la demande avec son piano à bretelles un répertoire de soixante chansons française. Du Temps des Cerises à la Javanaise. "
Scarlett nos escriéu. Vaqui ço que la cantaira nos ditz. E visca lei cantairas!
" Merci beaucoup pour ma somptueuse présentation sur ton blog que j'ai trouvé en tapant mon nom dans google (c'est le premier résultat), je t'ai envoyé un commentaire pour le crédit photo. Je pensais... pourrais-tu rajouter en fin de texte mon contact mail :
au cas où il y aurait des gens qui voudraient m'embaucher....
qu'en penses-tu ?
à bientôt ??? FERIA DE NIMES : je passe chez JANY rue de l'Etoile LUNDI 28 à 20 H
BISES
scarlett"
Scralett preciso:
"ok, il faudrait juste rajouter que "chez Jany" c'est à Nîmes... et le lien où l'on peut trouver tout le programme de ses 20 ans de bodega et plein de photos, c'est www.janymesbodega.fr
à bientôt !!!"
à bientôt !!!"
Gramaci Scarlett!
Publique lo messatge perque es agradiéu. E lei cantairas son de serenas que m'agradan...
Me fau precisa... La foutougrafio es de Bruno Doan, de L'Atelier Baie (Nimes). On pou legi e descubri soun obro dins la revisto poulido: In Vino (clica sus lou liame à coustat).
4 comentaris:
Gramaci l'ome! Après un argentin, vaqui un ome que parla en anglés sus lo Tam. Coma que la lenga d'oc es universala e se compren ai quatre recantons de la planèta!
... e benvenguda sus la planèta Tam!
... d'onte venes Biby Cletus? Where are you from Biby Cletus?
bonjour, c'est scarlett, merci pour ce bel article, la photo est de Bruno Doan, prise à Collioure en 2004. bises à tous !!
Publica un comentari a l'entrada