dilluns, 2 de juny de 2008

université occitane d'été



Université Occitane d’Eté
A Nîmes du 5 au 9 juillet 2008
Au Collège Révolution
Organisée par la MARPOC
Programme sur le site :
http://www.ieo30.org/UOE-programa
Nouveau : Un atelier informatique :
http://www.ieo30.org/UOE-informatica-programa

Ici, chaque année, les passionnés de langue et de culture du monde se retrouvent. Loin de tous les clichés galvaudés qu'on peut se faire de la langue d'oc l'université d'été est ouverte à tous. Et je conseille ce rendez-vous annuel pour découvrir de grands auteurs littéraires, d'excellents chercheurs, scientifiques et historiens. Les artistes sont aussi au rendez-vous. Pour une France colorée et non unifiée, l'Université Occitane d'Eté travaille sur les différences. Humanistes d'hier et de demain, si vous ne connaissez pas la culture occitane, ce moment de l'été vous offre un magnifique rendez-vous et une belle initiation à notre culture. Viendez!

1 comentari:

Tartina ha dit...

Quina polida aficha ! Oc, ba sabi –e n’ai vergonha-, es la reaccion primària d’un condicionat de basa qu’agacha las colors e los dessenhs abans de legir lo tèxt. Mas atencion, de qué cresètz ! Aprèp soi anada veire lo programa, ieu ! E d’ont mai legissiái, d’ont mai intelligenta me sentissiái :
Pensatz : èri tota fieròta de comprene un daquòs qu’èra, de segur,destinat a de saberuts. A la fin, me diguèri que se, en Occitània, aviam pas de petròli, d’emplècs, de moviment revendicatiu poderós o de joinessa combativa, e ben, al mens nosautres aviam un passat prestigiós e d’intellectuals productius. E comprenguèri mièlhs perque los deputats votèron l’esmendament que ditz que las lengas regionalas fan partida del
patrimòni : alandèron una pòrta ja dubèrta !