dilluns, 15 d’agost de 2011

Lo det dau gabian


M'avise de l'existéncia per Mela d'una polida colleccion SERIA NEGRA per leis afecionats de poclars...Yes! Papà!E coma es lo trabucaïre qu'edita, visca la qualitat!

Lo det dau Gabian

Pierre Pasquini

La collection Seria Negra est une collection de polars. Tour à tour en occitan, en français, en catalan, elle offrira au lecteur, le plaisir de découvrir intrigues, lieux et personnages enracinés dans nos cultures.

Occitan. Lo Gabian se norrís de tot, e saup cercar. Mai aquò li sufís pas. Es mai qu'una bèstia. Que vòu de mai, alora ? Un pauc de glòri ? Coma aquela de Besunce, l'evesque famós que l'estatua, ara, a quitat lo quartier que pòrta son nom? Possible. E mèfi de pas se trobar au mitan ! A Marselha, vau mielhs pas èstre tocat pèr lo det dau Gabian. Clara Lapoge, coma d'autrei, tardarà pas a lo descurbir.

Le Gabian (la mouette) se nourrit de tout, et sait où chercher. Plus qu'une bête. Que veut-il de plus ? Un peu de gloire ? Comme celle de Belsunce, le fameux évêque dont la statue a quitté le quartier qui porte son nom? C'est possible. Mais attention de ne pas se mettre en travers de son chemin ! A Marseille, mieux vaut ne pas être touché par le doigt du Gabian. Claire Lapouge, comme d'autres, ne va pas tarder à le découvrir.

ISBN : 978-284974-077-4

2008. 200 p. 15 €

1 comentari:

Mela ha dit...

urosament que soi aquí, ten!